Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2011 16:07 - Блондински премислици
Автор: stasy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2266 Коментари: 3 Гласове:
3



 Ровя си днес да си прочета хороскопа за деня, щото аз докато не си прочета хороскопа, нищичко не предприемам, понеже да не объркам височайшия план на звездите по отношение скромната ми особа с някакви мои волни импровизации. Трябва да има ред в тоя свят, ей. Не съм толкова силна, че да претендирам да контролирам хаоса. Та... винаги чета хороскопа си в точно определени сайтове и така от нам-си-колко време насам. Явно съм традиционалистка дори в четенето на хороскопи ;)

“Абе, Стаска, викам си аз днес (звучи малко като Спаска... и не е случайно, нали съм “добрата ламя” Стаска), моме (не съм баш мома, ама пък пак съм госпожица), я вкарай малко разнообразие, че съвсем ще се сдухнеш някой ден!” Сдухването (да разясня малко) е понеже боледувствувам от няколко дни насам, пък по принцип съм динамичен човек, та общо взето не съм свикнала да си стоя вкъщи и особено да лежа продължително. Да не кажа направо, че се чувствам като затворник и ми иде следващия месец да работя без почивен ден, че да се възнаградя за геройството си... ама най-вероятно няма :)))) Хъммм, почнала съм да ставам “изпечено” егоистче. Според майчето това е лошо, други не мислят така, а някои и изобщо не мислят. Факт е, че майка ми ме е възпитавала, колкото ме е възпитавала, през първите ми седем години, та за мене спасение вече няма...  Нооо...  започнах отново да се отклонявам. При положение, че няма кой да ме плясва по пишущите кунки и да ме връща обратно в руслото на темата, е крайно наложително да се озабтявам самичка (удивителен)

Цъквам си аз из нови за мен сайтчета за хороскопи, а целта е преждеизтъкнатата, да се разнообразя с цел отдалечаване на евентуалния момент на сдухване в посока от обозримо бъдеще към необозримото такова, ако може да го препратя и в друго измерение (нямам усет кога започвам да прекалявам, а?). И що да видя (този въпрос не е въпрос, или казано по друг, считан от мен за “свежарски”, начин – не се класира за въпрос, а въпросителната накрая му е добавена поради пълна липса на пунктуационна координация у постващата и напук на самата нея си, понеже тя не обича да слага въпросителни знаци дори на истински въпроси)? Леле-леле, какво изобилие хороскопи... биоритми, дневни, седмични, месечни, годишни хороскопи, че и в премного вариации, индийски, китайски, японски (да отдаден чест на източното), нумерология, кабала, хороскоп на домашните любимци (хахаха, моето куче е зодия говедце, понеже за толкова години още не се е научило да не “яде” Таниелита). Сред тая шаренийка откроявам и интимен хороскоп. “Брех, викам си аз веднага (т.е. казвам си, понеже аз не си позволявам да си викам), Стаско, я да се ограмотиш... интимно... тутакси и на момента!”

Щрак върху надписа интимен хороскоп и... подменю. Зачитам ентусиазирано. “Неща, които мъжете не признават, че правят” Хъммм, това ще е хороскоп, та дрънка! Нищо, решавам в движение, че не е лошо да знам аз какви ги вършат мъжете, че и не си признават... имам усета за нещо пикантно, отварям в подпрозорец и оставям материалът да отлежи като отворена бутилка мерло на стайна температура, докато погледът ми се порее по останалите заглавия.

“Да намериш някого” – и тук нищо хороскопско или поне бегло доближаващо се до някаква форма на хороскоп. И понеже никого не съм завряла някъде, че да го намирам... реших да пропусна изчитането на текста под това заглавие.

Следваше... “Еротичен хороскоп”, как мислите... изчетох го :)))) Синтезирано казано – Златна пеперуда в розова мъгла.

Следващия хороскоп за малко да ми изкърти мивките вкъщи (чувала съм, че изразът “кърти(ш) мивки, лепи(ш) плочки”, бил много фешън, а и винаги съм искала да го втъкна някак си в изречение). Титлата спечелиииии “Психосексуален хороскоп”. Само на мене ли ми звучи психарски. Грешка 403... Ей сега цял ден ще ме гложди любопитството.

“Как да изберем подходящия партньор” и рубриката “нехороскопите продължават”. Туй последното е статия от вестник Черно море с елементи на зачатъци на хороскопска мисъл... поне се стараят, пък и са най-близо до смисъла. Хвърлям един диагонален поглед на експерт в областта, цъкам два-три пъти с език, оставам неудовлетворена потребителка и си излизам.

“Любовен калкулатор” :)))) Дръж се, скъпи мой, преброих те, реших те като скаларна матрица, направо... сметнах те! Винаги съм имала афинитет към точните науки. Дручко си е калкулаторът, пък бил той и Елка 05 ;)

“Структурен хороскоп”... занемях за малко (т.е. гласовете в главата ми спряха моментно), ама бързичко се окопитих. Мене трудно ме умълчава някой или нещо, ама таланти всякакви. Не че структурата е нещо, което по принцип ще ме стопира вербално, но пък като подзаглавие на Интимен хороскоп... образува ми асоциации, все пак. Явно фантазията ми отново се оказва по-цветна от проявеното творчество в сайта. Но няколко изречения си струваха прочита, да не говорим, че ми докараха доволно количество смях. Лек цитат – “През месец октомври ще се изявите като ключар, за да отключите съзнанието си”. Ми като съм забутала ключа за съзнанието си, ще се правя на маймуна... хубаво, че е чак октомври месец, до тогава мога да дишам спокойно. Друго избрано от сайта – “Месецът предвещава работещи на макс климатици”, егати! и аз имах подобни подозрения (извинете ме за израза, но не можах да спра порива). Искам си сертификата за баш астроложка на месеца, пък.

“Любовта е хазартна игра”, пак хубаво, че не са написали Руска рулетка...

“Любовни съчетания”... Е не, тоя път няма да си позволя волни... словосъчетания по темата и не е като да не мога да ги сътворя. Успях да извлека една “изгода” от този сайт... Узнах едно откровение на Айнщайн. И не, няма да ви го кажа. Поне за миг платиненото ми аз (онова, дълбоко законспирираното) да не е по default. Хубаво де... Достоевски ми дава повече, отколкото всеки друг мислител, повече, отколкото Гаус."... край на цитата. Чувствувам някак си умна вибрация от съществото си! Колкото и да се опитвам да съм “сериозна” пак няма да ми се получи. В същия сайт пише – “ В нашия сайт можете да откриете дневни, месечни, любовни, детски и други хороскопи. Също така и... уроци по пиано. Всестранно развити, ей...

“Сваляч или секс маниак си” :)))))) Квинтесенцията за мен е в изречението – “Основно правило в общуването с жени е да не давате конкретни отговори на въпросите им, а да оставите простор на въображението им... Например – на въпроса коя зодия си, отговорете – сваляч или секс маниак”. Казано с думи прости – “Мъже, оставете ни да си проснем каквото ни душа иска на простора на въображението си, пък вие през това време си изяснете кое е първичното... свалячът или сексуалният маниак!”

Дали “Неща, които мъжете не признават, че правят” отлежа достатъчно ;) )От малка си оставям най-сладкото за накрая...). Текстът се оказа подозирано свеж и весел, макар на 2-3 места да се изчервих като ученичка от точно шести клас втория срок. Ама и коментарите си ги биваше, направо ми удължиха...  удоволствието, ако ме разбирате.

Май ми стигат толкова “хороскопи” за днес! Зачитам финално следното заглавие – “Открий съдбата си”. Сайтът е на английски, пък аз на английски... мисля бавно. Да си търсиш съдбата и на български не е лесна работа... Та, затова коментара ми по темата ще го имате друг път ;)



Тагове:   ден,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - yyyyyyyffffffffff
29.01.2011 21:55
Нищо, че заглавието ми е на ENGLISH, аз пиша на български, и на български мисля. Кво` да кажа - направо на един дъх го зачетох! Ама то - голЕма работа, голЕмо сърфиране е било, сестро... Мен ме няма в целия тоя текст, значи моята особа не е оставила сериозни следи в тези дни, в които си затворена... РЕШЕНО - КРАЙ НА ЗАТВОРА! Чета те с удоволствие, с по-голямо удоволствие и ще те слушааааааааам... Така: кучетата остават вкъщи, Таниелите - където си искат, мама - МАМА Е ВАЖНА!!! тя може да дойде с нас! А НИЕ?! ПРОСТО КЪСАМЕ ВЪЖЕТО, ЗАЩОТО Т-А-К-А П-О-В-Е-Ч-Е Н-Е М-О-Ж-ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!! Ако ме разбираш кво` искам да кажа, де! Остави тези преживявания на някои, които НЕ ЗНАЯТ какво да пишат по трите направления (извини ме, запалена съм, не ми минава) и ДА СКЪСАМЕ ВЪЖЕТО! УТРЕ! Чакам да ми се обадиш! Нали знаеш, обичам те, мило!!! Лекинка... (да ти кажа честно, не знам какво написах, дано не е глупаво, но се надявам ти да си ме разбрала, другите не са ми интересни)
цитирай
2. stasy - И аз те обичам, мило :)
29.01.2011 22:22
И си знам, че ти мене, повече :) Не ми дърпай нежната струна на душата, че ей сега ми се ще да изляза, да скъсам синджира, да бутна стените на затвора, защото... така-повече-не-може!!! Не е човешко! Ако утре съм поне една идея по-добре, ще се излиза, да си знаеш, така че си почисти ушичките, че да ме слушкаш хубаво :)
цитирай
3. анонимен - .
30.01.2011 11:26
С-Л-У-Ш-А-М!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stasy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82646
Постинги: 25
Коментари: 71
Гласове: 436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930