Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2010 12:31 - Десет неща... І част
Автор: stasy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2638 Коментари: 4 Гласове:
3



Нали нас жените много ни бива по книгите за самоосъвършенстване, приложна психология, психология на двойките, психология на домашните любимци, не-знам-каква-си-психология, пространствено-времевите фън шуй ефекти върху битието и психиката ни... Да, да, усетих се къде започнах да прекалявам, ама инерцията е страшно нещо. Ти набери инерция за нещо си, пък върви после се спирай по надолнището (образно казано). Та в едно четено наскоро от мен книжле (сходно на по-горе изброените чисто жанрово) беше препоръчано да пиша... Аз пък що съм го взела това книжле да го чета, като няма да съм изпълнителна и да се опитам да спазвам поне част от съветите, драснати в него. Ами, ще пиша, що да не пиша. То и без това съм епистоларна бърборана от висша класа... колко му е сега и да пиша просто ей така. Препоръчват ми да пиша... и то не защо да е, а с мисия! И мисията е (дано се смеете по-малко от мен) - пълното пречистване на душата ми. Горката ми нечиста душа ще бъде изчистена по бързата процедура с писане. Няма да ми е много лесно, щото аз пиша ли, пиша с цел почистване на душата си и... цапам ли, цапам посредством скептичното си отношение и склонността ми понякога към сарказъм (да, да, не се пише сърказъм... сърказам и тем подобни, както имат навика да пишат някои мои "любимци").
Ето и някои примерни теми, на които на мен като читателка ми се предлага да пиша:
1. 10 неща които най-много искам да науча (Специално на тая тема, ако се случи да ми е паднало пердето, що саркастични простотии мога да сътворя... От сега предусещам, че ще има да става смешно. Макар че, ако си пиша чистосърдечно наивно, ще се получат "симпатични нещица", които ще спомогнат пречистването ми. Нали съм в постоянно вътрешно  движение и сама не знам коя страна на монетата ми ще се е обърнала).
2. 10 неща, които харесвам в себе си (Хъмм... върти се, монетата просто все още се върти).
3. 10 неща, които обичам да ям (Работата съвсем отиде на детски лексикон. От тия, дето последно в шести клас втория срок ги попълвахме). (Сега като се замисля... аз обичам да хапя ушите на кучето си и всеки път й викам, че ще й ги изям, но не ги ям естествено, само ги хапя, тя пък ми хапе носа и горе-долу сме квит. Искам да кажа, че обичам да ям ушите на кучето си :)))) Ама как си звучи...).
4. 10 неща, които ме карат да се усмихвам (Ами ако мен 11 неща ме карат да се усмихвам, ако се усмихвам на всичко, ако се усмихвам постоянно... ами аз съм работеща жена, не мога цял ден да пиша какво ме усмихва... Ми мен мисълта за това какво ме усмихва, ме кара да се усмихвам... Пък уж претендирам да не съм смахната... все още).
5. 10 неща, които искам да оставя зад гърба си (Дали това трябва да са същите 10 неща, които не искам да оставя пред очите си? Миналото ми е зад гърба, назад не гледам... Хихи, както "роптаех" срещу темите и почнах да си отговарям...).
6. 10 неща, които най-много казвате (Е, не! Тук съм направо шах с пешката. Макар че днес ще се замисля сериозно и ще се вгледам в себе си, в дебрите на нуждаещата се от пълно почистване душа (моята такава) и ще напиша аз кои неща най-много казвам... Направо се амбицирах... Не, не, думата е много слаба, ама в емоцията си не мога да намеря по-силна, та ще се задоволим с тази...
Сега, ако поне малко ме познавате, просто ще си ме представите как се смея... На глас и отвътре... с екстри - сълзички в очите :)
Това са само част от темите (примерните теми). Има още... ще има продължение... някой път, като (ако) ме осени музата. Инак ще пиша аз за десетте неща... идея си нямате :)
Хубав и усмихнат ден... Ето нещо първо (от десетте или амнайсетте), което ме кара да се усмихвам - вие :)



Тагове:   ден,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. crocus - дерзай
02.12.2010 13:01
е едно от тия десет или амнайсет, които най-много казваш:). хубаво си го написала. поздрави!
цитирай
2. crocus - ааа,
02.12.2010 13:02
и втора част чакаме...
цитирай
3. stasy - :) Чакай те, чакай те. . . зема родя ...
02.12.2010 13:43
:) Чакай те, чакай те... зема родя нещо в писмен вид най-накрая... и дано не се свърша от родилните мъки :)))))))))

П. П. Апропо, от два дни се глася да пиша, ама недописвам, та... пак ме изпревари ;)
цитирай
4. crocus - ъм то
02.12.2010 14:15
от дерзането ще е да знаеш! туй дето недописваш де:))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stasy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82671
Постинги: 25
Коментари: 71
Гласове: 436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930