Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2009 14:21 - Пиенето на вода е опасно за вашето здраве :)
Автор: stasy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2292 Коментари: 7 Гласове:
4



Пиенето на вода е опасно за вашето здраве - това мога да ви кажа и ей сега ще ви светна защо е така :)
Жегичка е навън, охладителните течности се консумират в изобилие през този сезон :) И понеже аз не пия бира, не пия газирано, не пия натурални сокове, не пия... абе май ще е по лесно да ви кажа какво пия :))) (пия само минерална вода и понякога гъсто, черно, силно, горчиво кафе, другите течности не ме кефят просто), та, отидох да си сипя чаша вода преди малко. По пътя към кухненския плот минах по напълно сухичък и леко прохладен теракот. Стигнах до бутилката с минерална вода и се сетих, че ще ми е топличка с тая стайна температура и напълних първо чашката с промишлено количество лед, сложих толкова много лед, че място за вода почти нямаше :))) По обратният път към компютъра обаче събитията не се развиха по тоз скучен и прозаичен начин. Моето съкровище разляло малко вода на теракота и изобщо не му минало през ума, че може да го забърше с нещо, и в пътя си назад имах малшанса да стъпя точно на малкото мокро пространство. Резултатът беше поразяващо тръшване на собствен ход, ама толкова комично и с такова премятане на крака във въздуха, че ако не бях паднала толкова бързо, щях да се изсмея с глас. Хубаво е, че не се разсмях, защото в ръката си продължавах да държа чашата с вода и при тия акробатични движения с такъв финес си плиснах течността в едно с цялото й ледено съдържание в лицето, че ако се смеех гласно, щях да се задавя определено. Ледената струя ми подейства като превантивно средсво срещу евентуалния стрес от падането. Един вид се самосвестих (дадох си сама на себе си първа помощ) преди да съм припаднала :))) Деколтето ми се напълни с хладните бучки и голямо усукване падна докато ги изкарам от там :)))
Сега седалищните части мощно ме наболяват, но въпреки това не мога да се спра да се смея. Допреди малко стоях мокра като кокошка в средата на стаята и се смеех просто неудържимо.
Ооо, и да не забравя да кажа - чашата е здрава :)
Дано ви развеселих и вас.
Хубав и усмихнат ден от мен.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. beckslover - :)))
02.08.2009 14:24
Солидарен съм с мнението:)
цитирай
2. stasy - ;)
02.08.2009 14:27
;)
цитирай
3. emil60 - Отивам за бира...
02.08.2009 14:28
тогава пък...
цитирай
4. stasy - Само така, Емо, водата е опасна. ...
02.08.2009 14:31
Само така, Емо, водата е опасна. Ето, аз го доказах емпирично :)))
цитирай
5. mariana6506 - ХЕХЕХЕХЕ...
02.08.2009 18:33
УмрЕх да се смея... Ей, скъпа, достави ми голямо удоволствие с това есе! Защо не бях там...?! А и снощната ти компания ако беше, щеше да е още по-забавно, не мислиш ли?!!!!!!!!!! Ех, Пете, Пете... Той сега е в отпуск, нали? И въпреки всичко - добре, че беше вода, а не друго питие... щеше "мощно" да се нагълташ, а и гръдта ти - леле, мале, не ми се мисли кво можеше да стане. ДА ЖИВЕЙ ВОДАТА!
цитирай
6. nimphea - ----------<ssss
02.08.2009 18:43
Бих казала само- добре, че е нямало някое шише или краставица наблизо. Пък ти се сещай какво ми е наум
цитирай
7. stasy - Привет, момичета, ами аз затова ...
02.08.2009 20:06
Привет, момичета, ами аз затова споделих, за да ви стане весело.
Манке, за снощната ми компания да мълчиш... Винаги канчето на другарчето е по-пълно, нали:))) Другия път се считай поканена и не е като да не ни беше много весело. Иначе Петето е в отпуск, да, хахахха. То нали ти ме светна за това бе, сестро, хахаха, и снощи го изненадАх, че знам.
Росе, добре, че нямаше миличка... Щяхме да влезем в новините :)))
Обичам ви, момичета. Росе, специални целувки за дупето на Мария, скъпа, от леля Стаси, нали знаеш :)
Надявам се Кроколинка утре да е вече дзен и да е при нас, където й е мястото, защото много ми липсва и постоянно мисля за нея.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stasy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82631
Постинги: 25
Коментари: 71
Гласове: 436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930