Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2009 15:01 - Петък следобед
Автор: stasy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2736 Коментари: 11 Гласове:
2



Златното ми правило за петъчните следобеди вилнее с пълна сила и днес. Най-много работа ми се отваря винаги в петък. Всеки се сеща, че нещо му е много спешно точно в петък :)
Ще взема да се пренеса да живея в офиса, за да не си губя времето да пътувам до вкъщи. И без това тук стоя повече отколкото у дома :) Интересно ми е само Берта къде ще я позиционирам в офис пространството, но има ли желание се намира и начин :)
Момичета нещо ми се вилнее тая вечер :))) Намеквам ви натвърдявайки да се погрижите за моя Дзен (който си е налице, но не бива да го поставяме на изпитания, все пак :)))) И това не е покана довечера да ми се изсипете на гости :))) както от известно време правите - много ми е приятно да ми гостувате, но днес определено ме влече навън :))) Та, да си дойда на думата - довечера за по бира ;) Аз няма да пия, но ще ви правя компания и не е като да няма какво да ви разказвам и да ви разсмивам до безобразие :))) Проблемните откъм хормони и тези, дето са в дупка, мисля да ги разсмея най-много. Що ли си мисля, че ще успея :))) Имам материал много, които да вложа в доброто ви настроение :)))
Предложението ми е в сила до 1 час, ако никоя не ме потърси на скайп, ще се спасявам с друга компания :-Р
Обичам ви! Целувки - много :)



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - ...
31.07.2009 15:12
момичешко напиване се очертава, с един трезвен за цвят
цитирай
2. stasy - Хахаха, аз винаги съм трезвеника на ...
31.07.2009 15:13
Хахаха, аз винаги съм трезвеника на групата - нали някой трябва да е шофьор все пак :)))
На мен това, че не пия, не ми пречи да съм най-весела в отбора :)
цитирай
3. mariana6506 - ЕХОООООООООООООО, тук съм
31.07.2009 15:19
Ей, появи се втората трезвеничка... Стаси, благодаря за поканата, лично изказах кво мисля по въпроса на скайп. Ако нещо все пак - ще се чуем. Обичам те.

Къде са тези в "дупката"... не ги виждам да са се появили. Ние с хормоните сме тук - винаги готов!!! А и тези, дето ходят на гости (поне снощи бяха, със сигурност). На тях им е трудно да се изказват и им е скучно във форумите, така ми писаха сутринта. Дори си позволих копие от чата да си кача на mood-а в скайп. Айде, лекинко приключване на деня, Стас.
цитирай
4. mariana6506 - Извини ме сега, но лягам да се под...
31.07.2009 15:20
Извини ме сега, но лягам да се подрусам, че днес, малииииииииииииии... прекалих с други работи. Ако нещо - ще те прочета после тук или в скайп.
цитирай
5. stasy - Манке,
31.07.2009 15:24
Тази, дето е в дупка така демонстративно и бързо ми затръшна вратичката на скайп-а, че не успях да и втъкна идеята си за бирите, ама не е като да не ти е на бързо набиране на телефона, така че можеш да я питаш к`во си мисли. Ако те хване шубето, че и теб ще насмете - ще й звъня аз, щото на мен "дупките" не ми образуват стрес :)))
цитирай
6. stasy - Кроколинке, да вземеш да си включиш ...
31.07.2009 15:34
Кроколинке, да вземеш да си включиш телефона, че ще се разправяме. Моме, стегни се, знаеш, че всичко ще е наред, когато сме заедно. Обичам те много и искам да си до мен и аз до теб. Затова са приятелите да са си заедно в тия моменти :)
Много, много те обичам, мила!
цитирай
7. mariana6506 - КРОКОЛИНКЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ...
31.07.2009 15:37
КРОКОЛИНКЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
Вдигни го този телефон... Прррррррррррррритеснявам се много така... Моля те.
цитирай
8. stasy - Оправяй се бързо, миличка! Знам, че ...
31.07.2009 16:07
Оправяй се бързо, миличка! Знам, че носиш много на всичко, но те обичам и не мога да понасям да не си Дзен. Обичам те!
Колкото до трезвеничките не си права :))) Тана каза, че ще се държи мъжки и ще пие за трима :))) Снощи така я напих вкъщи, че не е истина. Изпи всичката бира на моето мило и сега хахаха мохабеда е, че щяла да си плаща гяволъка във френски ласки :)))
На половинката му лъснаха и двете очички, особено лявото хахаха при споменаването на тез, галещи слуха му думи :)))
цитирай
9. stasy - Кроколинке, спри да триеш комен...
31.07.2009 16:42
Кроколинке, спри да триеш коментари. На мен ми се сърдеше, че съм си изтрила блога, а сега ти какво правиш???
Ако нещо ти е проблем ще модерирам всичко и не е като да не мога :)
цитирай
10. nimphea - --------------<ssss
31.07.2009 17:15
Айде пак изтървах нещо и отново не съм в час. Кво става бе момичета? Аз от блоговете ли ще научавам че има проблеми? Е на ще ви го върна сега-моята Мими вече е 4650гр и 55см. Пък сме едни големиииии станали а?
цитирай
11. stasy - Целувки много на теб и на нашата Мими ...
31.07.2009 17:25
Целувки много на теб и на нашата Мими (на Мимето по голото дупе, нали сме се разбрали). Идвайте си, че да ни развеселите и всички пак да станат Дзен.
Леля Стаси мисли хубаво да я намачка малката шушка да знаеш :)
Обичам ви с Мария, мило! Целувки - много!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stasy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82686
Постинги: 25
Коментари: 71
Гласове: 436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930