Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 09:58 - Добро ви утро, мили деца :)
Автор: stasy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 788 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.07.2009 10:00


Стаси е в прекрасно настроение тази сутрин, но едва ли ви казвам нещо ново :)
Обстоятелствата никак не работят в моя полза, но трудностите са интересни. Ще ги преборим с усмивка и пак ще се продължим да се усмихваме. Техниката днес е решила да ми прави номера, но и това ще го преживея, без да си провалям Дзен-а :) Още не е минал и половината работен ден, а вече имах словесни престрелки с 5 ... щях да напиша говеда, ама ще се въздържа :)) К`вото, те останаха ядосани, щото на Стаси не и пука да си коси нервите, а те очакваха друго :))) Телефонът днес няма са ми слезе от ухото, но и това не е проблем :)
Абе, к`во ли е било проблем за мен от известно време насам :))) И не че по едно време сутринта не ми се прииска да сритам един тип, ама беше за части от секундата и по нищо не ми пролича външно, при което той така освирепя, че май му се прииска той да ми причини физическа болка в промишлено количество. Ох, ами какво да направя - да си лекува нервите, като не му държат. Такава усмивка изкарах насреща му, че просто не зная как не ме хвана за гърлото, хахахаха. Леле, мъжете изобщо не могат да се контролират понякога :))) Кибрити същински са :))) Не всички, но доста са така :)))
Обичам ви всички! Целувки - много!
Хубав, слънчев, емоционален, перфектен ден ви желая! (Моят за сега е такъв!)




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stasy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82640
Постинги: 25
Коментари: 71
Гласове: 436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930