Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2009 12:28 - Дзен...
Автор: stasy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1189 Коментари: 3 Гласове:
1



Стаси пак е тук, слънчица. И понеже не мога да престана да съм в отлично настроение от два дни насам (днес отново съм пълен Дзен), една хармония и спокойна наслада са ме налегнали тия дни, че не е за разправяне. Едни усмивки, едни весели истории, едни събирания с приятели, едни спомени (леле какви спомени), една постоянно избликваща любов и всичко това събрано в една думичка - Дзен... Пълен, блажен, всепроникващ Дзен. В такива моменти се зареждам с енергия за светлинни години напред :)
Днес съм особено обичлива :) и изпълнена с нежност и позитивни нагласи.
Специално към приятелите - обичам ви всички, щастлива съм, че ви имам до себе си, късметлийка съм, че животът ни събра, не мисля да ви пусна от обятията си и дай Боже винаги да сме си толкова близки.
Хубав, хармоничен и шеметен ден ви желая!




Гласувай:
1



Следващ постинг

1. анонимен - Наистина много весели истории. . . ...
25.07.2009 13:28
Наистина много весели истории... не е за разправяне... и се върнахме годиииииииииииини назад, за да видим кои сме, какви сме и как да продължим. Аз също те обичам, миличка, и съм щастлива, че си ми приятелка. Имам труден момент сега, кой ли го няма, вие сте ми подкрепата... Не ме бива много в излиянията, но ти си знаеш какво искам да ти кажа. Продължавай все напред, искаме да те четем... ОБИЧАМ ТЕ!
цитирай
2. stasy - Манке, винаги ще съм до теб, мила. И ...
25.07.2009 13:35
Манке, винаги ще съм до теб, мила. И това ще го преодолеем, щом сме заедно. Обичам те и искам да си най-щастлива на света. Хубавото е около нас, в нас и винаги предстой нещо още по-хубаво :)
цитирай
3. nimphea - -----------<ssss
28.07.2009 13:42
Привет от мен мила! И аз ви обичам много!!! И много, ама много ми липсвате. Ще ми се и аз да съм била там и да си припомням с вас миналото. То не остана, ще се съберем скоро и то с една повече от преди!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: stasy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82687
Постинги: 25
Коментари: 71
Гласове: 436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930